Terjemahan Al-Quran

Monday, February 14, 2011

KebiaDAPan blogger hamPAS mempolitikkan kematian ibu mertua Dato' Seri Zahid Hamidi..

Assalamualaikum...

Lion memang geram betul dengan sorang Blogger hamPAS ni... Nauzubillah...
sepatutnya kematian memberi keinsafan dan menyedarkan kita betapa dunia ini hanya sementara...

Blogger yang biadap tak cukup umur ni cuba mempolitikkan kematian ibu mertua Dato' Seri Zahid Hamidi..


"Apakah kesedihan ini akan terubat dengan pembelian lebih banyak lagi senjata dan kapal perang?

Atau pun Zahid akan insaf lalu bertaubat dan bantu Anwar?
Atau pun Zahid akan minta nasihat Israel untuk mengatasi masalah kesedihan?"

geram tak?? mesti korang pun geram baca statement di atas kan,
dan kemerenganya terserlah apabila dia menulis :

"Kenapa berita ini keluar?

Apakah ada bahan letupan C4 digunakan oleh pihak UTK?"

sungguh tak relevan dan tak ada kaitan hokeh!!

konpem tak abis sekolah ni..tak pun kurang kasih sayang


Nak baca lebih lanjut atau nak hentam dia balik klik sini

tapi tak payah la kot buang masa je layan budak tak cukup umur tu....
anyway Lion sekadar ingin berkongsi dan melepaskan geram..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...